Jeg har sommerfugler i magen min !

Denne påsken blir ganske spesiell for meg. Jeg kommer til å bli værende hjemme i Mandal. Akkurat nå så er ikke campinglivet det kjekkeste for eldstemann, og det forstår vi godt. Så vi deler oss litt i noen dager. Jeg har masse sommerfugler i magen for tiden , og jeg skal bruke påsken godt. Jeg er veldig glad for tiden , og det skal jeg komme tilbake til over påske. Nå trenger jeg litt tid til å lande, og komme meg gjennom ulike oppgaver som venter på meg. Det gleder jeg meg  veldig til. Og jeg gleder meg til jeg kan blåse ut med hemmeligheten min!

Det er så herlig å ha gode perioder! Nå er jeg virkelig i ferd med å finne en vei videre, og det er så etterlengtet for min del. Jeg skal ha en fin påske, og blogger som vanlig hver eneste dag. Men jeg skal kose meg litt ekstra, holde meg i aktivitet og jobbe så godt som jeg kan. Noen ganger må man virkelig bare satse så godt man kan, og se hvordan ting ender til slutt. Jeg er uansett optimist på egne vegne, og veldig stolt. Så får Dere mer informasjon etter hvert! Jeg har i hvert fall forstått for alvor at den som intet våger, intet vinner!

I kveld skal jeg slappe av her hjemme. Det er deilig å kunne kose seg med god samvittighet. Noen ganger må jeg bare klype meg selv litt i armen. For der skjer så mye som er helt surrealistisk og uventet. Men jeg har det så fint, og det håper jeg at dere unner meg! Ha en trivelig lørdagskveld! Kos deg sammen med familie og venner, eller nyt en kveld i eget selskap!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg