Jeg har tatt riktig valg!

Jeg har valgt å være forsiktig i denne perioden. For jeg ønsker ikke å bli syk, og jeg er i risikogruppen. Det betyr at vi holder oss hjemme, og det er vi alle sammen enige om. Noen perioder er det selvsagt kjedelig, men vi har funnet roen her hjemme nå. Det er mange ting som man kan gjøre, og kreativiteten får komme til sin rett. Noen reagerer på at jeg ikke går ut. Men når man har astma, så er det potensielt farlig for meg å få Corona viruset. Skremmende tanke å ikke få puste, så da var min avgjørelse enkel å ta.

Vi har alle sammen fått retningslinjer, og de håper jeg at vi følger. Så må det være opp til hver enkelt å ta de riktige valgene for sin familie. Det vil alltid være noen som misliker mine valg, men det lever jeg godt med. For her i huset så er vi veldig klare på at smitte må unngås. Jeg har mange oppgaver som skal gjøres i løpet av en dag, så det kommer nok til å gå bra i fortsettelsen også. Og vi har terrasse hvor vi kan være i fred, og få godt med luft. Deilig å være der noen minutter flere ganger daglig.

Denne hverdagen er uten tvil veldig annerledes for mange. Men jeg er vant med å være mye hjemme, så det går bra. I denne situasjonen så er det jo egentlig likt for alle. Norge er i en krise, og vi har vår familie å ta vare på. Så jeg føler meg komfortabel med å sitte inne disse dagene.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg