Jeg har tusen tanker inni hodet mitt!

Det er ganske mye som skjer inni hodet mitt for tiden. Jeg har det veldig fint. Men jeg merker at hodet mitt jobber på høygir akkurat nå. Der skjer så masse som er spennende, og da blir jeg trigget. Men jeg er i veldig godt humør, og jeg koser meg. Jeg gleder meg til en fin påske her hjemme. Nå er virkelig godfølelsen kommet på plass, og jeg har en del nerver for tiden. Men alt er jo bare positivt, og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Noen ganger må man helt til bunns før man kan reise seg igjen. Og da er det jo ekstra kjekt når ting er i ferd med å løse seg.

Været er nydelig, men kaldt. Jeg gleder meg til en ny uke som begynner allerede i morgen. Da skal jeg i gang med mine #30minfysiskaktivitet igjen! Det har jeg hatt god effekt av forrige uke, så jeg skal gjenta suksessen denne uken. Men jeg må være litt mer forsiktig, da kroppen min har reagert på noen spesielle øvelser. Men jeg trenger masse energi i tiden som kommer, og da må jeg holde meg i så god form som overhodet mulig. Nå ligger der masse motivasjon i det som ligger foran meg. Jeg skal benytte meg av Furulunden denne påsken, og få nok frisk luft! En god tur kan også føre til litt mer ro i topplokket!

Smilet er på plass for tiden. Det er så deilig å vite at man er på riktig vei. Det er noe som jeg virkelig ser nå. Små steg fører meg gradvis nærmere mine målsettinger. Å ha fokuset på fremtiden er veldig viktig for meg. Jeg kan jo ikke endre noe som helst fra fortiden. Men jeg kan bestemme mer om min egen fremtid. Noen ganger må man rett og slett våge å satse mer på seg selv. Det er noe som ikke alle kommer til å like. Men jeg er endelig i ferd med å finne en fin vei for meg. Det betyr at jeg må beholde fokuset på det som er bra, og la resten ligge bak meg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg