Jeg heier på Norge!

Nå er det endelig ski vm, og jeg elsker å heie på Norge! Det er veldig spennende å heie våre skihelter inn til medaljer og gode plasseringer. Jeg må bare erkjenne at jeg blir veldig ivrig, og heier voldsomt fra godstolen. Det er så spennende når de kniver om de gjeveste medaljene. Så da blir det faktisk noen timer foran tv skjermen mens vm pågår. Alle idrettsheltene gjør sitt aller beste, og de fortjener vår støtte. Jeg blir like imponert hver eneste gang. For tenke hvor mye jobb som legges ned i løpet av året. De er så utrolig flinke til å fokusere på målet. Det er noe som vi kan lære masse av.

Å jobbe hver eneste dag for å kunne gi sitt aller beste, er imponerende. Det er veldig kjekt å endelig kunne kose seg foran tv igjen. Det er noe som jeg har jobbet med, og som endelig fungerer bedre for meg nå. Jeg blir fryktelig engasjert, og kan fort stå og rope mens de konkurrerer. Det er flaut, men så engasjert blir jeg. Det er kjekt å se at de lykkes med sine mål, og så er det jo trist når det ikke går rette veie. Men sånn er jo idretten, og livet ellers. Vi kan ikke vinne alltid, selv om jeg gjerne skulle ønske det iblant. Jeg gråter når utøverne gråter. Man ser hvor mye det betyr for dem.

Jeg så masse sport på tv i hele oppveksten min. Jeg kunne se på idrett hele dagen dersom jeg fikk lov til det. Så det er en interesse som jeg alltid har hatt. Selv er jeg elendig i idrett, og kan ikke gå på ski i det hele tatt. Men jeg koser meg veldig når jeg ser på ulike idretter. Nå gleder jeg meg til å følge med resten av vm. Det kommer garantert til å bli noen timer i godstolen, men det unner jeg meg. Håper på fine opplevelser i dagene som kommer, og heier veldig på de norske utøverne!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg