Jeg holdt på å besvime!

Wenche Larsen

I går opplevde jeg noe som var særdeles ubehagelig, og ganske skremmende. For jeg skulle fikse neglene mine, og det gikk ikke så veldig bra. Vi har slitt med at jeg har sensitive negler og neglebånd. Men jeg må nok også si at vedkommende som fikser neglene mine, er vel kjapp og brutal. Det har resultert i at jeg faktisk har kviet meg for å gjennomføre dette. Men så elsker jeg jo å ha pene negler, og vil gjerne fortsette med det. Så jeg møtte opp, og var forberedt på smerter.

Det viste seg å bli skikkelig smertefullt denne gangen. Og der hadde kommet luft inn mellom min negl og den kunstige neglen på to fingre. Jeg merket smerte på samtlige negler, men ingenting kan minne om den smerten som kom på de skadde fingrene. Jeg kjente plutselig at kroppen min reagerte veldig sterkt, og ubehaget var skikkelig stort. Det prikket i hele meg, og jeg ble skikkelig uvel og kvalm. Jeg kaldsvettet, og ble svimmel. Jeg ba henne om å stoppe, og til slutt gikk hun for å hente vann til meg.

Jeg drakk opp vannet, og fikk en liten pause. Det var så ekkelt, og jeg trodde virkelig at jeg kom til å besvime der jeg satt. Jeg har ikke opplevd noe lignende på veldig mange år. Og jeg hadde spist godt før jeg dro. Men jeg måtte jo fortsette, for vi var midt i prosessen. Heldigvis så gikk det bedre, og jeg tror faktisk at hun også ble litt paff. For man skal jo ikke besvime av å fikse negler akkurat. Det rare er jo at jeg egentlig har svært høy smerteterskel.

Etter to timer var jeg ferdig, og det var en lettelse å komme seg ut derfra. Nå ønsker jeg å finne et annet sted å fikse neglene mine på. For flere sier at det ikke trenger å være så smertefullt. Så jeg kommer til å bytte plass, og se om det kan gjøres på en mer skånsom måte. For dette var skikkelig vondt, og jeg orker ikke mange slike opplevelser. Mine negler er fine med sin lilla farge, og med litt glitter i fargen. Så det ble et pent resultat. Heldigvis, for det hadde vært ekstra surt dersom jeg ikke hadde likt resultatet!

Jeg ønsker deg en super fredag! Håper at du får unnagjort det som gjenstår før helgen setter inn for fullt! For min del så er det musikk i noen timer, og så vente på at min kjære kommer hjem i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. Et tips, finn en skikkelig salong, og bruk de. Det koster jo en del mer men det er mye bedre. Nå vet jo ikke jeg om det er det som du har gjort men likevel…… hvis det er på en salong du opplevde dette hadde jeg klaget til ledelsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg