Jeg jobber det av meg!

God morgen!

Det er godt der kommer en ny dag nå. For gårsdagen var altfor heftig etter min smak. Jeg slet egentlig i hele går ettermiddag og kveld, men har heldigvis sovet ganske bra i natt. Så da gjelder det å begynne denne dagen på en god måte, og da kommer nok godfølelsen tilbake igjen. Jeg skal ta en rolig treningsøkt nå snart. Sånn at kroppen kan kvitte seg med litt tunge tanker. Jeg skulle på mange måter ønsket at ting var annerledes. Men man kan ikke hige etter det som ikke er realistisk. Så jeg er nødt til å forholde meg til mine egne følelser.

Jeg var lei meg i går kveld, men det var av mange grunner. For jeg blir så lei meg i etterkant av tøffe runder. Det føles som en sorg som kommer snikende, og som minner meg på at helsen min ikke er som den burde være. Da er det godt å vite at jeg har vært gjennom verre ting enn dette, og jeg kommer til å føle meg bedre allerede senere i dag. Vi må alle sammen huske på at vi er mennesker, og ikke en robot. Følelsene er noen ganger skikkelig trøblete, men vi har godt av å føle. Det river i hjertet noen ganger, og jeg kan slite med å bevare det positive fokuset. Da er det ekstra godt å ha noe å jobbe med, og noe som trenger mitt fokus akkurat nå. Så der kommer ny episode av podcasten min i formiddag.

Så i dag skal jeg jobbe videre med Mestringsklubben, og produsere innhold til medlemsportalen. Da må jeg bruke hodet, og jeg må være konsentrert på den oppgaven som skal løses. Man kan hevde at jeg rømmer litt fra mine egne følelser ved å jobbe med dette akkurat i dag. Men livet stopper ikke opp. Det fortsetter heldigvis, og jeg må gjøre mitt aller beste for å henge med. Så gleder jeg meg til å besøke en herlig venninne i ettermiddag. Da ordner det seg nok.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg