Jeg kan være en pest og en plage!

Jeg har en skikkelig dårlig egenskap som lager en del trøbbel for meg. Og jeg tror ikke at det kommer til å bli så lett å gjøre noe med det. Men jeg er nødt til å skjerpe meg skikkelig, og jeg må begynne nå! Det er ikke noe vits i å utsette det lenger. Jeg er rett og slett irriterende utålmodig, og det går ut over andre også! For jeg er nesten ikke i stand til å vente fem minutter på en tilbakemelding, før jeg purrer på vedkommende. Og jeg vet at det er frustrerende for den som blir mast på.

Å være så utålmodig som meg, er ganske krevende i hverdagen. For ting skulle helst vært ordnet i går, og jeg har kort lunte når jeg blir utålmodig. Dersom jeg får en oppgave, så begynner jeg med en gang å jobbe. Det er for så vidt helt fint det, men det blir verre når jeg kanskje ikke mestrer det med en gang. Da blir jeg et troll, og en skikkelig stresset person. Det er ikke et fint syn, og jeg forsøker å skjerpe meg på det området.

Jeg har blitt merkbart verre de siste månedene, og det kommer av jobben min. For jeg sliter med flink pike problematikken. Og jeg er så ivrig og motivert, men det har sin pris. Noen ganger så har jeg blitt skremt av meg selv, og jeg vet at kroppen min ikke orker å ha det på denne måten over tid. Så da er det bare å begynne å rette på det, og ta en dag om gangen. Det forsvinner ikke over natten, og jeg kommer nok alltid til å ha spor av det. Men jeg må rett og slett roe meg ned noen hakk. Jobbe masse, men ikke være så redd for å mislykkes.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg