Jeg kjenner nesten ikke meg selv igjen!

Her forleden dag så hadde jeg planlagt en photoshoot. For jeg hadde behov for å ha mange, flotte bilder til mine kanaler. Jeg hadde alt planlagt, og hadde forberedt meg mentalt på det som skulle gjennomføres. Men så kom dagen, og så ble venninnen min syk, og kunne ikke ta bildene for meg denne gangen. Da var det to valg. Enten utsette alt sammen til neste uke, eller finne noen andre som kunne hjelpe meg. Heldigvis så var det en flott dame som kunne hjelpe meg, og jeg er så takknemlig. Da kunne jeg fortsette på den mentale forberedelsen.

Vi kom oss av sted. været var så fint. Passet perfekt for en photoshoot. Jeg hadde med meg ulike antrekk, og vi fikk tatt så utrolig mange, fine bilder denne dagen. Faktisk så er jeg litt i tvil om det faktisk er meg som er på bildene. For jeg var avslappet og rolig under hele seansen denne gangen. Og vi samarbeidet veldig godt. Jeg ble så glad da jeg kunne se gjennom bildene , og være stolt over resultatet! For det er helt rart å se seg selv på slike bilder. Jeg kan se selv at endringen er stor i forhold til tidligere.

Jeg håper at Dere også liker bildene! Dette er så kjekt og spennende på samme tid. Nå føler jeg virkelig at flere brikker kommer på plass, og jeg blomstrer mer og mer. Det er en etterlengtet følelse! Nå ser jeg fremover, og jeg skal gjøre så godt som jeg bare kan. Å være fornøyd med egen kropp og utseende er veldig uvant for meg. Men når jeg ser den blide dama på bildet, så kan jeg ikke annet enn å smile . Og jeg er faktisk skikkelig stolt!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg