Jeg kjenner på en lettelse!

Det føltes veldig godt å gjøre endringer i min egen hverdag. For jeg har kjent på en slitasje en stund, men ikke gjort noe med det. Men så kom jeg endelig frem til hva som forårsaket slitasjen, og da var det bare deilig å si ifra om at jeg tar pause fra podcast og Youtube. Faktisk så er det ubeskrivelig godt å kjenne på det nå. Jeg ønsker jo veldig gjerne å være et supermenneske, som aldri må gi seg på noe sett og vis. Men sånn er det jo ikke i virkeligheten. Kroppen min sliter, og jeg må ta ansvar selv for min egen vei videre.

I tillegg så ønsker jeg jo å ha en inntekt, og har fortsatt et håp om å klare en liten stilling en gang i fremtiden. Så da må jeg gjøre en ekstra god jobb på medlemsportalen min, og satse på at den kan vokse med tiden. Jeg gleder meg veldig til lanseringen, og jeg håper at noen av dere ønsker å være med der. Å ha sitt eget prosjekt, er veldig kjekt. Da føler jeg meg bedre, og dette har jeg en veldig god magefølelse på. I tillegg så har ideen min blitt vurdert av ulike fagfolk, og alle sammen gir meg tommel opp. Så da er det bare å jobbe videre, og det går fremover.

Min hverdag er kanskje ikke akkurat sånn som din. Men vi er veldig mange som har utfordringer med egen helse. Så jeg er ikke alene om å ha det sånn. Vi må aldri bli sittende passive i stolen, og bare se at livet kjører fra oss. Nei, vi må gjøre det som passer best for den enkelte. Og våge å tro på egne ideer. Det gir meg verdifulle dager, til tross for de smertene som herjer med meg til tider. Det er ikke smertene som vinner. For jeg vil ikke sitte stille, men heller bidra på min egen måte!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg