Jeg kjenner på masse følelser!

Det er veldig mange følelser i denne kroppen for øyeblikket. Jeg kjenner på veldig mange ulike følelser. Det er en blid dame som skriver bloggen i kveld, men jeg er likevel litt “urolig”. For jeg er ikke vant til å takle medgang. Så enkelt og så vanskelig. For nå er det mange ting som skjer, og jeg er i medvind. Da er det akkurat som om kroppen vil holde meg litt tilbake. Det er sikkert ganske sunt å ha litt is i magen. For der er ikke noen som vokser inn i himmelen. Men jeg har så godt av å få kjenne på medgang. Det er ikke noe som er vanlig for meg. Inni meg så svirrer der masse tanker. Jeg er veldig glad og stolt over meg selv, og den jobben som jeg gjør. Men jeg klarer ikke helt å skjønne det som foregår nå.

Nå tror jeg det er veldig viktig å puste med magen. Fokusere på det positive, men samtidig være litt årvåken underveis. Jeg tror kanskje der ligger litt redsel inni meg. For nå er jeg i ferd med å ta steg som jeg ikke helt klarer å se konsekvensene av. Jeg er svært heldig som får muligheter. Men jeg må lære meg hvordan jeg skal håndtere det i tiden som kommer. Det er rart hvordan år med motgang kan sette seg fast i kropp og sinn. Jeg vet at man lærer masse på godt og vondt. Men noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne kose meg mer med fremgangen. Jeg føler isteden at store deler av kroppen min er på vakt. Det er veldig viktig for meg å kunne være meg selv akkurat slik som jeg faktisk er. Men jeg tror nok ikke helt på alt det positive som blir sagt til meg for tiden.

Jeg kan ikke gjøre så mye annet enn mitt beste. Så vil fremtiden vise hvordan dette går, Det er nok lurt å være litt forsiktig. Men samtidig så må jeg våge å satse mens jeg har mulighet. Gammel dritt skal ikke holde meg tilbake! Akkurat nå så er livet veldig spennende. Og jeg forsøker å takle det så godt som jeg kan. Jeg er svært takknemlig, og skal absolutt gi alt jeg kan. Men jeg må innse at min fortid alltid kommer til å være med meg. Jeg bestemmer selv hvor mye det skal få prege meg. Og der har jeg fortsatt en jobb å gjøre. For nå skal jeg ta nye steg, og kommet meg videre i livet!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg