JEG KLARER MEG IKKE UTEN DEN!

 

God kveld!

Når jeg sitter her på kontoret mitt og skriver, så tømmer jeg hodet mitt. Tanker og følelser får komme ut, og jeg blir som regel lettere til sinns etterpå. Det er nemlig veldig godt for meg å skrive jevnlig, og være kreativ. Ordene kommer ofte av seg selv, og det er en så deilig følelse. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, og der er mange som er overrasket over hvor mye jeg kan skrive hver uke. For meg så har dette blitt en fast ting i hverdagen, og det hjelper meg veldig mentalt.

Jeg letter på trykket. Får en mulighet til å sette ord på tanker og følelser. Eller bare dele med dere hva jeg har vært med på. Uansett så liker jeg veldig god å dele min hverdag med alle dere. Jeg er så glad for at dere er innom meg, og bruker av deres tid på min blogg. Når jeg skriver, så vet jeg at der er noen som komme til å lese det. Det trigger meg på en god måte, og jeg gleder meg til å kommunisere med dere på en fin måte. Usakligheter svarer jeg ikke på, da det bare vil skape mer negativitet i kommentarfeltet mitt.

For meg så er bloggen viktig. En stor del av min terapi. Å komme seg på beina etter en livskrise, kan være veldig ensomt og tøft. Men gjennom bloggen så har jeg kunnet få ut mine tanker og følelser. Med mine egne ord, og på min måte. Det har vært befriende for meg, og jeg kommer nok til å skrive i mange år til. Klarer ikke å se for meg en hverdag uten bloggen. Så jeg håper at du også blir værende her hos meg i tiden fremover. For livet smiler mer enn før, og det ønsker jeg å dele med dere!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg