Jeg klarte det!

God kveld!

For en fin dag dette har vært for meg! Nå sitter jeg her med god følelse i både kropp og sjel. For jeg har klart meg så fint i dag, og jeg gjennomførte min opptreden på en god måte. Det fyller hele meg med mestringsfølelse, og jeg er i god form. Så klar for å kose meg sammen med gode venner på julebord i kveld. Det ble så mange gode klemmer på meg i dag. Musikken traff tydeligvis, og jeg fikk så flotte tilbakemeldinger. Det hender at jeg blir overrasket over meg selv, og sånn var det i dag også. Jeg delte litt av mine erfaringer og utfordringer på scenen.

Å kjenne på så mye kjærlighet, er sterkt for meg. Men det forteller meg også at min plass faktisk er på scenen. Der trives jeg veldig godt, og jeg håper inderlig at der kommer flere sjanser i fremtiden. Åpenhet er viktig, og det hjelper meg til å skape verdifulle erfaringer i livet. Man vet aldri hvordan fremtiden egentlig blir, men jeg vet med sikkerhet at musikk skal være med videre. Det ligger nærme hjertet mitt, og jeg elsker å formidle på den måten. Jeg synger uten filter, og det kommer fra hjertet mitt. Den ene sangen som jeg fremførte, finner du i Instastory og på Snapchat!

Nå skal jeg virkelig kose meg skikkelig i kveld. Det skal bli skikkelig deilig med god julemat. Jeg rakk ikke å filme video i dag, men håper at dere skjønner at kreftene måtte prioriteres litt annerledes akkurat i dag. Kos dere masse, og nyt at helgen endelig er her! Ta godt vare på deg selv, og stikk gjerne innom her senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg