Jeg klarte det!

God kveld!

I dag har jeg hatt en veldig effektiv dag, og jeg er så glad og fornøyd. Jeg har kjent på mestring, og det er så deilig med sånne dager. Nå er jeg kommet så godt i gang med å produsere innhold, og da ser man fremgangen hele tiden. Det er gøy å lage videoer, og jeg får bruk for det jeg har lært i de siste årene. Så utrolig glad for at jeg endelig våger å skape min egen bedrift, og at jeg faktisk føler meg trygg på det jeg har valgt å satse på.

Det har selvfølgelig vært noen koder som var vanskelige å knekke, men desto bedre er det å klare det. Jeg er så takknemlig for at livet ser lysere ut nå, og at jeg er i ferd med å ta flere steg videre. Mange tanker inni hodet mitt for tiden, og jeg er svært fokusert og dedikert. Heldigvis så har jeg litt tid på meg, men jeg ønsker å få alt ferdig rimelig kjapt. Neste uke kommer derfor til å bli hektisk, men det blir så kjekt!

Nå handler det om å bevare den gode følelsen, og ikke la meg påvirke av negative røster der ute. Man vil alltid møte på mennesker som ikke liker det jeg gjør, men de aller fleste heier på meg! Det er jeg svært takknemlig for, og i kveld skal jeg bare kose meg med denne godfølelsen. Ha en superfin lørdagskveld, så snakkes vi her igjen om noen timer.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg