JEG KLARTE DET!

 

God morgen!

Da er søndagen her, og jeg skal kun ta livet fullstendig med ro. Gårsdagens show gikk veldig fint, og jeg er så fornøyd med å ha gjennomført denne helgen på en bra måte. Nå kan jeg kose meg de neste dagene, og ha god tid til å restituere meg. Fantastisk å få så hyggelige tilbakemeldinger, og jeg gjemmer dem i hjertet mitt. Min kjære mann har en uke ferie, så det er så deilig å vite at han ikke skal dra i fra oss igjen i dag. Det betyr også at vi er to voksne her hjemme, og kan fordele arbeidsoppgavene litt. Vi er heldigvis flinke til å delegere, sånn at den enkelte vet hva som må gjøres. Planen er at mann og minstemann skal til campingen noen dager neste uke, men det kommer litt an å værmeldingen. Så vi tar det litt som det kommer, og planlegger i løpet av kvelden. Det er ikke så mye som må pakkes for å kunne dra dit, da alt er klart der oppe. Kun klær, toalettsaker og mat. Deilig å ha et slikt sted som man kan dra til, selv om jeg ikke får blitt med denne gangen heller. Sånn er det med ungdommer i huset. Jeg ar et mål om å spasere en liten tur i dag, for å få kroppen min igang igjen. Trenger sirkulasjon, om enn i veldig moderat tempo.

Denne helgen så har dere fått et innblikk i hvordan det kan være å ha kroniske sykdommer. Men jeg skal forsøke å ha et positivt fokus tross alt, og gjøre så godt som jeg bare kan. Helsen min skal tas godt vare på.. og vi har funnet noen nye løsninger for meg. Etter show, så må jeg ha null avtaler dagen etter. Så enkelt er det faktisk, men likevel veldig vanskelig. Jeg er stolt over at jeg klarer å utfordre meg selv, til tross for mine smerter. Jeg er nødt til å akseptere min egen kropp, på godt og vondt. Jeg er virkelig frem til en rolig dag sammen med min familie. Skal kose meg masse med Basse (katten vår), og bare gjøre ting som kroppen min liker. Ta godt vare på deg selv, og ha en fin søndag. Jeg skal nyte den i fulle drag, og gi meg selv et klapp på skulderen for å ha gjennomført helgens planer!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg