JEG KLØNER DET TIL!

God morgen!

Da er uken i gang, og hverdagen skal gjennomføres på best mulig måte. Jeg hadde jo da store planer om å kose meg med strikking denne høsten. Men herlighet som jeg kløner det til for meg selv. Og ikke bare en gang. Neida, nå har jeg begynt helt på nytt for tredje gang! Satte i gang med friskt mot, og så klarte jeg å ødelegge det helt.

Jeg kan strikke rett og vrangt. Men med en gang jeg gjør en feil, så bærer det feil vei. For når jeg da skal fikse det, så ødelegger jeg det bare mer og mer. Du kan godt si at jeg ble rimelig frustrert der en stund, og måtte legge det vekk i noen timer. Søndag kveld kom jeg da i gang for tredje gang, og foreløpig ser det bra ut. Må bare ikke gjøre samme feilen om igjen nå. Da klikker jeg nok litt.

Det ser så lett ut når andre strikker. Flotte mønster, og svære prosjekter. Og her sitter jeg, og sliter med å strikke en enkel hals. Vel, man kan ikke være like god i alt. Det har jeg fått kjenne på nå. Men jeg har ikke lyst til å gi meg heller. Det må jo gå an til slutt, eller hva?

Ha en strålende dag, så ses vi her i kveld!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg