JEG KLYPER MEG I ARMEN!

 

God morgen!

Noen ganger så må jeg bare klype meg litt i armen. For jeg sitter her omringet av kjærlighet og omsorg. Ungene er i ferd med å vokse opp, og vi er alle sammen på riktig vei. Hverdagen har blitt så mye bedre, og jeg våger å se fremover. Der er så mange ting som har blitt bedre, og jeg er i stand til å ta i mot varmen som kommer mot meg. Der har haglet inn med ros og gode tilbakemeldinger hele sommeren. Musikken har løftet meg videre, og flotte mennesker har gitt meg tillit. Nye relasjoner har fått vokse, og blitt en stor del av min hverdag. Jeg har latt noen vennskap få en dypere betydning i livet mitt. Ved å senke garden ned, og våge å åpne opp.

Jeg lever ikke på en rosa sky. For der er fortsatt mange utfordringer i min hverdag. Men likevel så ser jeg en stor forskjell. Og jeg elsker det livet som jeg endelig får lov til å leve. Der er nemlig så trygge rammer rundt meg, og jeg har mulighet til å få hjelp dersom jeg trenger det. Venner som våger å lytte til det jeg har på hjertet, og som gir meg en skulder å gråte på. Eller forteller en grovis, sånn at vi ler så vi gråter istedenfor. Hverdagen inneholder begge deler, og jeg vet at det er riktig for meg nå. Jeg har lov til å ta vare på meg selv, og samtidig ha mine drømmer som jeg ønsker å oppnå. Føler meg så ubeskrivelig heldig.

For få år siden, så var det aller meste helt mørkt. Men jeg valgte å kjempe videre. For jeg hadde et håp, og jeg hadde min kjæreste som støttet meg hele veien.  I dag våger vi begge å tenke lenger frem. Å ha en visjon om hva vi ønsker å oppleve i fremtiden. Sammen som familie og kjærester. Det er en seier. Både for ham og meg. Vi har aldri gitt opp håpet, og nå ser vi at dette virkelig er på riktig vei. Alle humpene som kommer underveis, skal vi klare å komme over. For vi har hverandre. Det holder for oss.

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg