Jeg kommer tilbake!

Jeg har de siste dagene tatt et skikkelig dypdykk inn i mine dager, og hvordan jeg kan få en enda mer strukturert hverdag. For jeg har lyst til å drive med mye, men måtte finne ut hva som slet på meg. Og hvordan jeg kan fordele mine arbeidsoppgaver på ukedagene. Jeg ønsker i tillegg å frigjøre tid i helgene, sånn at jeg ikke har så mange oppgaver når min kjære er hjemme. Det har vært veldig lærerikt for meg å gjøre denne oppgaven her, og nå er nye dagsplaner allerede laget.

Fra neste uke, så kommer både Youtube og podcast tilbake igjen. Men jeg har redusert antall videoer fra 4 til 3, og de kommer ut mandag, torsdag og fredag. Podcasten vil komme onsdag, sånn som før. Jeg har allerede laget klart de ulike temaene for podcasten helt ut mai måned, men kom gjerne med innspill på hvilke temaer du ønsker at jeg skal prate om. Send meg epost, eller kontakt meg via sosiale medier. God planlegging er alfa og omega for min del. Jeg må ligge i forkant, for å ha mulighet til å gjøre alt det jeg ønsker.

Det har vært nødvendig for meg å ha denne pausen, sånn at jeg kunne kjenne etter på hva jeg selv ønsket å gjøre. Og så er det veldig viktig for meg å ta enda bedre vare på min egen helse, og den skal ikke komme sist i køen. Jeg føler meg tross alt heldig, som kan bestemme dagene mine helt fritt selv. Og jeg tror nok at det skal kunne fungere, og hvis ikke så må jeg justere litt. De ulike oppgavene er plassert på de riktige dagene i planleggeren min, så nå har jeg en mye bedre oversikt over egne arbeidsoppgaver. Dette er viktig aktivitet for meg, sånn at jeg ikke blir passiv i hverdagen.

Nå er ukens oppgaver gjort, og jeg kan fokusere på en fin helg sammen med mine aller nærmeste. Det er rart hvordan visse endringer, kan frigjøre masse energi og glede. Dette lover godt, og jeg gleder meg veldig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg