Jeg koser meg i eget selskap!

Jeg koser meg hjemme i eget selskap. Det er deilig å være litt alene når ungene har lagt seg. Da kan jo mamma slappe av, og senke skuldrene ned. Jeg savner selvfølgelig min kjære mann i ukene, men jeg har funnet roen her hjemme. Det er så deilig å kjenne at jeg koser meg alene med ungene også. For jeg har blitt tryggere på meg selv. Det er noe som jeg har jobbet hardt med, og som nå endelig kommer mer til syne i hverdagen. Jeg klarer å nyte stillheten på en helt annen måte nå. Når kvelden kommer, så er det godt å roe seg ned alene. Det hender at jeg skriver litt på kveldene dersom jeg har noe på hjertet.

Det har vært veldig viktig for meg å bli mer selvstendig. Og det får jeg øve meg på siden min kjære mann jobber borte i ukedagene. Da er det jeg som ordner alt her hjemme sammen med ungene mine. Vi klarer oss stort sett veldig fint. Og jeg har heldigvis kommet over den verste frykten for å være alene. Faktisk så har vi kommet frem til at dette er den beste løsningen for oss fire. Det er ikke alltid at A4 løsningen passer i alle hjem. Her har vi funnet en rytme som faktisk fungerer veldig fint. Men jeg savner min kjære veldig ofte, og det er bare et godt tegn. Nå har vi bodd her siden februar 2015, og det har blitt vårt felles hjem. Det er deilig å kjenne på.

Jeg har vært heldig. Det har ordnet seg veldig fint for oss her i Mandal. Når jeg nå kan kose meg her hjemme, så er det en lettelse. For det har tidligere vært vanskelig å finne roen. Det er utfordrende for oss alle sammen iblant. Men vi går sammen, og det går fremover. Jeg trenger ikke så mye for å kunne kose meg. Når jeg har det forutsigbart og trygt her hjemme, så trives jeg veldig godt i mitt eget selskap. Jeg tenker at det er bra for meg. Nå kan jeg endelig finne roen.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg