Jeg koser meg!

Det har vært skikkelig kjekt å ha besøk. Vi har kost oss masse allerede, og mor skal dra hjem med toget onsdag ettermiddag. Vi har vært på shopping , spist god mat og vært sammen med ungene. Været har virkelig vært fint, og humøret er på topp. I går kveld koste vi oss med friidrett på tv, og heiet engasjert på nordmennene. Kjekt at det ble gull til Warholm. Ellers har vi fått god tid til å prate sammen, og begge sitter med strikketøy i hendene store deler av tiden!

Det er utrolig godt å få litt tid med mor. Jeg er jo veldig glad i familien min, og ser dem ikke så veldig ofte. Og ungene liker å få besøk av mormor. Jeg er takknemlig for at vi kunne løse dette på en så fin måte. Jeg koser meg i hennes selskap, og vi tar det med ro innimellom. Hun var hjemme ukens jeg var på musikkterapi i dag. Det er jo viktig for meg å gå på det, så da gjorde vi det sånn. Men vi koste oss med god frokost før jeg dro dit. I dag begynte jeg faktisk å øve på julesanger, og det var så kjekt! Det er alltid gøy å ta dem frem igjen!

Resten av kvelden skal jeg bare være sammen med mor, og vi skal kose oss litt nå på siste kvelden. Håper at dere har hatt en super fin dag, og at dere også får kjenne på kjærlighet i hverdagen! Gleder meg til vi prates i morgen tidlig her på bloggen min!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg