Jeg koste meg på julebord!

Jeg var på et veldig hyggelig julebord sammen med Revmatikerforeningen i går kveld. Vi har som tradisjon å spise på Kjøbmannsgården i Mandal. Det var så fint å se et nydelig pyntet langbord, og vi ble så godt ivaretatt. Deilig mat ble det også, med masse tilbehør, Her kunne man velge pinnekjøtt, ribbe eller kalkun. Det var skikkelig god middag, og julestemningen kom snikende for alvor. Vi koste oss med den gode maten, og heldigvis klarte jeg å spise godt, men ikke altfor masse.

Det var skikkelig god stemning da vi hadde quiz i samlet gjeng. Mange rare spørsmål skulle svares på, og hjernecellene fikk litt sjokk tror jeg. Det var alt fra historie og geografi, til popmusikk og religion. Vi fikk god grunn til å flire og le litt. Det var bare gøy. Så kom der dessert, og den smakte helt nydelig. Vi kunne velge mellom riskrem, karamellpudding og Dronning Maud. Jeg gikk for riskremen, med deilig rød saus til. Det smeltet i munnen, og det er lenge siden riskrem har smakt så godt.

Kvelden gikk veldig fort, og jeg må si at vi var en fin gjeng. Vi er en gjeng med ulike aldersgrupper, men stemningen var virkelig fin. Vi avsluttet kvelden ganske tidlig, men jeg ble værende litt lenger sammen med to venninner. Alt i alt så var det en suksess, og jeg koste meg veldig sammen med gode venner!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg