Jeg la meg kl 04.00!

God morgen!

Da er kommet i gang med en ny uke, og jeg føler meg klar for det. Men jeg må nok erkjenne at jeg er litt sliten etter denne helgen. For som jeg skrev om her, så var jeg invitert på jentekveld på lørdag. Det er så sjelden at jeg faktisk går ut i helgene, så jeg gledet meg veldig til denne kvelden. Og det ble en skikkelig fin kveld sammen med gode venner. Latteren satt skikkelig løst, og det ble faktisk noen tårer også. Men jeg bare koste meg, og timene fløy av sted. Jeg forstår fortsatt ikke hvor alle de timene tok veien, men plutselig av det blitt midt på natten.

Da vi endelig kom oss derfra, så var klokken blitt 03.10! Jeg skulle da kjøre to stykker hjem, så jeg var ikke hjemme før kl 03.45. Det er utrolig lenge siden jeg har vært så lenge oppe på en lørdagskveld. Kan faktisk ikke huske når det skjedde sist. Men herlighet som vi koste oss! Når man klarer å senke skuldrene skikkelig, så glemmer man tid og sted. Så vi var en lattermild gjeng i bilen på vei hjem igjen. Det var ikke så lett å stupe rett i seng, og jeg slet med å sovne. Men det var ikke så farlig, jeg var jo så fornøyd med hele kvelden.

Det ble søvn på meg til slutt, og så lot min kjære meg få sove ganske lenge søndag formiddag. I min hverdag så er det godt å få noen slike kvelder. Vi er så nære venner, og kan snakke om alt mellom himmel og jord. Fantastisk morsomt, og jeg glemte klokken fullstendig. Det gikk fint med meg på søndagen, og fikk gjennomført trening og jobb som vanlig. Så da er det ikke farlig å ta seg en skikkelig jentekveld, og bare fokusere på det som skjer der og da. Nå er mandagen her, og jeg har planlagt min uke. Gleder meg til å publisere første episode av podkasten min Min psyke hverdag, på onsdag.

Ha en strålende mandag! Vi snakkes her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Hør gjerne traileren til min podkast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg