Jeg lar ikke psykiske utfordringer stoppe meg!

Dere som leser bloggen min fast, vet at jeg har noen psykiske utfordringer i min hverdag. Og jeg har valgt å være åpen om det. Selv om jeg noen ganger sliter, så lar jeg meg ikke stoppe! For det er helt utenkelig for meg å la de psykiske utfordringene ødelegge. Jeg finner heller løsninger som kan fungere, og da kommer jeg meg videre i livet på en trygg og god måte. Hver eneste dag tar jeg små steg. Noen ganger faller jeg sammen, men jeg reiser meg alltid igjen!

Akkurat nå så har det vært masse jobb, og mye annet på privaten. Da er det ikke så lurt å presse seg for hardt, Men jeg merker jo at det blir litt mye iblant. Det kommer til å gå helt fint med meg. Men jeg må puste litt mer underveis. Det har gått unna i det siste. Nå er sommerferien til ungene i gang, og da blir det et annet tempo i huset for alle sammen. Så selv om jeg skal jobbe hver dag, så skal der være pauser også. Det kjenner jeg er lurt å gjøre nå. Det er godt å merke at jeg kjenner igjen de signalene som kroppen gir meg. Og jeg må bremse litt nå.

Livet er spennende å leve! Jeg har så masse som jeg ser frem til , og jeg skal komme meg akkurat så langt som jeg selv vil! For nå er tiden kommet for å samle krefter til nye opplevelser og prøvelser. Min hverdag er kanskje litt ulik din. Men jeg har det godt. For selv om jeg har mine psykiske utfordringer, så lever jeg et veldig godt liv nå. Det skal jeg ta veldig godt vare på. For jeg vil veldig gjerne oppleve enda mer! Da må jeg puste litt, og ta vare på meg selv. Så kommer kreftene tilbake igjen!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg