Jeg lar meg ikke knekke!

Livet har lært meg mange ting på godt og vondt. Det kalles for erfaringer. Og jeg har brukt en del tid på å bygge meg selv opp igjen. Lage en grunnmurs som er trygg i alle slags stormer. Det er noe som virkelig har satt meg på mange prøvelser. For man blir nødt til å luke bort det som skaper usikkerhet. Her skal det bygges så stødig som overhodet mulig. Men jeg vil alltid være et følelsesmenneske som reagerer sterkt.

Noen ganger så kan jeg kjenne at det vakler litt. Men jeg faller ikke sammen lenger. Du klarer ikke å knekke meg lenger! For jeg har en trygghet i meg selv, og jeg er omringet av familie og venner. Det er veldig godt å kjenne på en slik endring i voksen alder. For da vet man at fremtiden bare kan komme. Jeg klarer meg alltid. Etter alle de stormene som jeg allerede har overlevd, så skal jeg klare det aller meste.

Hver dag opplever vi nye ting, og vi vokser som mennesker. Det fascinerer meg veldig, og jeg har brukt tid å bli skikkelig kjent med meg selv. Faktisk så synes jeg at den voksne varianten av meg selv slettes ikke er så verst. I hvert fall når jeg tenker tilbake i tid, og ser hva som egentlig har skjedd i livet mitt før. Takk og lov for at det er over, og for at fremtiden virkelig ser lys ut!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg