Jeg lengter ikke tilbake!

Jeg har ikke vært i Egersund siden jul. Det er ganske lenge, og jeg må bare erkjenne at jeg lengter ikke tilbake. Selvfølgelig savner jeg familien min, men jeg takler svært dårlig å være der. Så det er ikke så enkelt for meg å ta en tur dit. Neste gang kommer jeg og min kjære mann til å ta oss en dagstur. Og da håper vi at jeg takler det bedre, og at vi kan gjennomføre det på en vellykket måte. Men ingen dato er bestemt enda.

Der skjer saker og ting i livet mitt som jeg ikke skriver om her. Og det påvirker mange følelser og tanker rundt det å besøke min gamle hjemby. Det kommer ikke til å endre seg på lang tid, så jeg forsøker etter beste evne å ha det fint her hjemme i Mandal. Det har blitt en by som jeg liker, og som jeg er blitt glad i. Det er dette som er hjemme nå for meg. Livet har satt sitt preg på meg, og det er ikke alt som går over eller blir bedre.

Noen ganger så blir jeg trist når jeg tenker på det. For jeg vil jo gjerne ha kontakt med mine familiemedlemmer. Men nå er det best å ta det per telefon, og så kommer de på besøk er på barnas bursdager. Sånn er det for øyeblikket, og vi tar en dag om gangen. Det er ikke så lett å forklare når man ikke kan si alt man vil. Sånn er det bare akkurat her og nå.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg