Jeg liker “den nye” meg!

I løpet av de siste årene har jeg gått gjennom en ganske stor endring. Det kan man se på bildene, og jeg merker en stor progresjon inni meg. I begynnelsen var det faktisk ganske så skummelt å bli kjent med seg selv på nytt. For mange sperrer har blitt revet ned, og jeg har latt skjulte sider komme frem i lyset. Men nå er jeg bare så glad for at livet kommer seg fremover!

Jeg kjenner på en ny trygghet, og den gjør meg enda sterkere! Der er ikke så mange ting som stopper meg lenger. Dårlige dager kommer inni mellom, men det er jo sånn for oss alle. Det som er ekstra deilig for meg, er at jeg ikke lenger ønsker å holde meg selv tilbake. Jeg har jaget vekk en del spøkelser og vonde tanker. I stedet så forsøker jeg å navigere riktig blant alle de nye mulighetene som venter på meg!

Årene går, og jeg er blitt 42 år gammel. En voksen kvine som endelig våger å være seg selv! Det var sannelig på tide. Men man kan ikke bare pushe seg fremover i en farlig fart. Så jeg har forsøkt å ta små steg om gangen. Det har vist seg å fungere best for meg. For det tok litt tid å få innsiden og utsiden synkronisert. Endringer er spennende og bra. Men det har vært veldig viktig for meg å bevare roen. Jeg føler at nå er det bra!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg