Jeg må avlyse alt denne uken!

Da var det min tur til å bli syk. Feberen herjer med meg, sår hals og smertefull hoste er ikke noe kjekt. Faktisk så må jeg avlyse alt jeg skulle denne uken, sånn at jeg klarer å bli frisk nok til å dra på kurset hos Anne Brith i Sørumsand på søndag. For det skal jeg få med meg! Jeg vil nemlig lære mest mulig underveis i dette året, og da er slike treff viktige. Men jeg må forsøke å bli frisk raskt, og da har jeg valgt å ta det helt med ro her hjemme de neste dagene.

Jeg skal fokusere på å få gjennomført alt på alle kanaler. Men utenom det så blir det ikke noe som skjer. Jeg vil ikke smitte andre, så da holder jeg meg hjemme disse dagene. Her er der nok at ting som kan gjøres, men jeg ble liggende i hele går. Håper at det bedrer seg relativt kjapt. For jeg er elendig på å ta det med ro. Det er faktisk noe som er veldig utfordrende for meg. Du kan nemlig være sikker på at jeg finner alt mulig som burde gjøres akkurat de dagene hvor jeg sliter aller mest.

Det kommer til å bli noen lange dager. Men jeg vet at det er ro og hvile som fungerer best når feberen herjer. Så jeg skal forholde meg ganske i ro, og vente tålmodig på at formen stiger, og energien kommer tilbake. Jeg skal dra frem og tilbake på søndag, så det blir en kjempelang dag for meg. Og jeg skal kjøre selv alene i bilen. Jammen våger jeg meg ut på masse rart etter hvert. Men det skal nok gå fint. Satser på at jeg blir frisk og rask til den tid!

Jeg håper at du får en fin tirsdag ! Stå på, og gjør så godt som du kan. Det er godt nok! Vi snakkes igjen her på bloggen til kvelden igjen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg