Jeg må bli kvitt marerittene!

Har du noen gang hatt et så fælt mareritt at du våkner av ditt eget skrik? Jeg kan love deg at det ikke er noe særlig hyggelig. For jeg har veldig ofte fæle mareritt, og det er ganske utfordrende. Selv om jeg vet at tryggheten råder her i huset, så jobber kroppen min enda med gamle traumer. Og når jeg da endelig våkner, så er jeg helt utslitt. Jeg vet at dette er noe som jeg må regne med. Men jeg skulle ønske at der fantes en oppskrift på hvordan man sletter traumer fra hodet mitt.

Å leve med traumer synes ikke på utsiden. For vi kan se helt vanlige ut, og det er jo bare fint det. Men det som foregår på innsiden, er der ikke noen som ser utenom meg. Og jeg forsøker etter beste evne å takle en vanlig hverdag slik som alle andre. Jeg har fått det bedre med årene, men sliter enda i mange situasjoner. Nå har jeg kommet frem til at dette må jobbes litt mer med. Så jeg lytter til mindfullness, og forsøker å la hodet mitt tømmes litt og litt.

Heldigvis så har jeg jo dere, og alle kanalene mine. For det å jobbe med dette, er en redning for meg. Jeg har noe som venter på meg hver eneste dag, og jeg får skrevet ting ut av kroppen min der og da. Så jeg koser meg litt ekstra med kanalene mine for tiden, og jobber hardt med innholdet. Det krever hard jobbing, men jeg har tenkt å bli værende i denne bransjen i mange år. Faktisk så tror jeg at det kommer til å gjøre meg enda friskere. Og jeg får leve i nåtid og fremtid.

Jeg forbereder meg på en ny natt, og håper at denne blir god. Husk at vi er mange som kan slite med usynlige ting, så du er ikke alene! Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg