Jeg må finne en indre motivasjon!

Jeg må forsøke å finne en indre motivasjon. For akkurat nå er dørstokkmila veldig vanskelig å komme over. Det blir ikke så mange treningsøkter som jeg egentlig trenger i hverdagen. Så jeg må jobbe med meg selv for å komme inn i en god rytme igjen. Da må jeg tenke litt, og finne noe som kan motivere meg over tid. For jeg vil jo veldig gjerne være i enda bedre form enn det som er tilfellet akkurat nå. Men jeg må finne en fin balanse i hverdagen, og en rytme som faktisk fungerer for meg personlig.

I noen perioder så klarer jeg ikke å være i fysisk aktivitet. Da kommer jeg inn i en vond sirkel, og det er ikke bra for meg verken fysisk eller psykisk. Jeg går tur en dag i uken, men det er alt for lite. Så jeg føler at det er på tide å komme skikkelig i gang igjen. Når jeg finner ut av det, så kommer jeg til å få det bedre med meg selv. Jeg skal lage en plan som er mulig å følge opp. Denne uken her så har jeg mildt sagt ikke hatt overskudd til noe mer enn den ukentlige turen i Furulunden.

Jeg gleder meg til en ny uke. Det skal bli godt å komme i gang. Jeg har funnet fine treningsprogrammer på Youtube! Når jeg kan trene her hjemme, så burde jeg få det gjort uten problemer. Jeg må få det unnagjort fra morgenen av. Da får jeg jo en veldig fin start på dagen. Det er en godfølelse som jeg virkelig savner. Små ting kan hjelpe meg videre, og det skal jeg forsøke på denne uken her. Jeg håper at Dere heier på meg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook. Instagram og Youtube!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg