Jeg må holde beina godt plantet på jorden!

Jeg har en veldig viktig oppgave i hverdagen min. Det handler om å ha begge beina trygt plassert jorden. Jeg må nok erkjenne at det er mye som er veldig spennende for tiden, og jeg er skikkelig glad og spent. Men hverdagen her hjemme er den samme, og jeg skal passe godt på meg selv og familien min. Det kommer alltid til å være det viktigste i livet mitt. Jeg føler at det er lov å være lykkelig og stolt over det som ligger foran meg. Men jeg vet også at det er et tilbud som krever masse innsats for å lykkes! Det er viktig for meg å være sånn som jeg er. Både overfor venner og familie. Så dersom jeg mister fotfestet, så har jeg bedt mine nærmeste om å jekke meg ned igjen.

Men det er fryktelig spennende for øyeblikket! Så jeg koser meg med en god følelse i kropp og sjel. Det er godt å se at jeg beveger meg fremover. Tenk at det faktisk skjer noe som er veldig positivt i min hverdag. Jeg gleder meg til å få nye oppgaver som skal løses. Heldigvis så kan jeg jobbe her hjemme, og hvile når det er nødvendig. Så jeg kan få gjort en del selv om jeg ikke klarer å gå på vanlig jobb hver dag. Jeg har mine temaer på bloggen, og jeg vil ha en blogg som er annerledes enn mange andre. For det er veldig viktig for meg å kunne være ærlig. Livet inneholder jo både gode og vonde dager. Det er mye viktigere for meg enn andre ting. Men det kommer til å bli en miks av ulike temaer på bloggen fremover!

Nå er det mange baller i luften på en gang! Det er viktig for meg å få masse kunnskap slik at jeg kan vokse. Men jeg er bare meg. Vi opprettholder regelen om at mann og barn ikke er inkludert på mine sosiale kanaler. Det blir faktisk bare enda mer viktig dersom jeg får mange følgere etter hvert. Nå skal jeg snart i gang med Instagram kurset, og det skal bli gøy å lære masse om det. jeg er så glad om dagen! Det håper jeg at Dere unner meg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg