JEG MÅ JUSTERE PLANENE!

 

God kveld!

I kjente jeg på stress. Sånn skikkelig i hele kroppen. Mange ting som skulle fikses på en dag, og alt gikk ikke etter planen. Startet jo egentlig allerede om morgenen, da kroppen min ikke hadde særlig lyst til å komme i gang. Men jeg vet hvordan jeg skal takle en sånn dag. Så jeg fikk tatt noen grep, og det reddet resten av dagen.

Men så minner det meg på mine begrensninger, og jeg kan ikke ta på meg altfor masse på samme dagen. Det er ikke viljen som det står på, men heller fysiske begrensninger. Jeg klarer meg fint i hverdagen, så lenge jeg holder meg innenfor et moderat tempo. Og nå er jeg i ferd med å finne ut hva som må endres og flyttes på.

Podkasten har byttet dag fra onsdag til torsdag. Og fra neste uke kommer Youtube videoene til å publiseres mandag, onsdag og fredag. I helgene skal jeg kun fokusere på bloggen og de vanlige kanalene. Nok å gjøre, men jeg kan sjonglere det på en riktig måte. Nå har vi vært i gang noen uker, så da justerer jeg planen min.

Det er viktig å kunne finne bedre løsninger, når man kjenner at det blir utfordrende. Og jeg føler meg så mye tryggere på egne valg nå. Takknemlig for at jeg klarer å gjennomføre såpass masse, og at det blir så godt mottatt der ute. Jeg er så klar for å jobbe videre denne høsten!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg