Jeg må komme i gang!

På tide å komme i gang!

God morgen!

Da er vi kommet i gang med ny uke, og jeg skal i dag starte med litt andre rutiner. Kun to innlegg på bloggen per dag, starter nå. Det føles godt, og jeg kan ta meg litt mer tid til andre prosjekter. Jeg ønsker nemlig å utvide mitt repertoar på karaoken, så der skal brukes en del tid på det de kommende ukene. Så har jeg også litt som må gjøres her hjemme, og jeg ønsker å få litt mer orden noen steder. Fort gjort at der samler seg rot visse steder. Så bare å begynne i en ende.

Jeg må også komme meg i gang med styrketrening, og ut på tur. Det var en sløv uke nå sist, så jeg må få kroppen min skikkelig i gang. Føltes ut som to gode treningsøkter da jeg underholdt i helgen, men det holder ikke. Blir godt å bevege denne skrotten, og få i gang alle de gode følelsene ved trening. Hvis jeg våger, så kan det bli en ny sykkeltur også denne uken. Får låne min manns elsykkel. så da kommer jeg meg ut på tur. Bare litt skummelt enda for meg, så jeg er litt usikker.

Vanlige mandager er som regel helt ok. Hverdagen vår fylles med det som opptar oss, og det som hører til en familie. Jeg gleder meg til å ha en fin uke sammen med mine her hjemme. Håper at du også får en aktiv og fin uke! Kom deg ut på tur, eller ta en styrkeøkt hjemme. Da får du også masse energi, som kan brukes på det du måtte ønske. Jeg heier på deg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg