Jeg må levere!

Nå skal jeg spille inn en musikkvideo!

God morgen!

Da er jeg snart klar til å spille inn musikkvideo! Gleder meg til å gjennomføre denne utfordringen, sammen med musikkterapeutene. Det skal fremføres en eller to av mine egne låter, og det er jo alltid like spennende. Denne gangen får jeg ikke se noe respons, da det blir et digitalt seminar. Men jeg får vist meg frem, og musikken min kommer ut til dere. Det er jo bare en fin bonus for meg. Nå skal jeg kose meg med makeup, og antrekket mitt er klart. Alt ligger til rette for å bli en fin opplevelse. Håper at vi ikke roter det til, og at vi får et fint resultat til slutt.

Dette er en situasjon som er helt ny for meg. Ja, jeg filmer meg selv ganske mye. Men nå skal andre mennesker filme, mens jeg opptrer. Da må jeg se inn i riktig kamera, og forsøke å formidle tekst og musikk. Det er jeg ganske spent på, og ønsker virkelig å fikse dette på en god måte. Nå har jeg litt sommerfugler i magen, og det har jeg bare godt av. Ut av komfortsonen, for der skjer der personlig vekst. Jeg er så glad for de mulighetene som dukker opp for tiden. Det gir meg et godt håp for fremtiden Jeg kaster meg ut å dypt vann noen ganger. Men jeg holder hodet over vannet.

Så nå må jeg rett og slett bare komme i gang! Vi skal være klare til opptak kl 10.00. Det er ikke så lenge til, og jeg må varme opp stemmen min også. Mange ting på en gang, men jeg er godt forberedt. Dette kommer til å bli skikkelig artig, og jeg får erfaringer som kan komme godt med på et senere tidspunkt. Håper at dere heier på meg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg