JEG MÅ SELGE KLÆR!

God kveld!

Jeg har for tiden et ganske stort kaos i min garderobe. Der er stappfullt i skapene mine, og mesteparten er klær som er utrolig vide i passformen. Det er fordi jeg liker å bruke romslige klær, og sliter med å vise frem den kroppen som jeg har. På fredag etter trening og dusj, så tenkte jeg at det ville bli deilig å ta på seg en tights og en lang genser.

Da jeg kledde på meg, så reagerte jeg på at denne genseren virkelig var stor. Men så var jo det ganske digg også. Det er sjelden min mann kommenterer så mye om klær. Men da han kom hjem fra jobb, så fikk jeg klar beskjed. Den genseren druknet jeg i. Og vi ble enige om at den må sendes videre. Jeg må ta grep, og ikke gjemme meg bort i store klær hele tiden.

Nå er jeg kommet i gang med trening og nytt kosthold. Det vil jo medføre en vektnedgang, og en strammere kropp. Da må garderoben min renses for disse store plaggene. Jeg kommer til å selge en del av klærne, etterhvert som det blir for stort. Mange av plaggene er jo nesten ikke blitt brukt heller. Hva er den letteste måten å selge klær på? Gi meg gjerne tips i kommentarfeltet!

Klem fra Wenche

6 kommentarer
    1. Kjenner godt igjen den følelsen. Det beste tipset for salg av klær er kjøp og salg grupper på Facebook tror det er en gruppe for folk med store størrelser. Jeg har kjøpt nesten hele min garderobe på FB grupper.

    2. Herlig følelse når ting blir for stort. Elsker kjøp/salg av brukte klær. Digg å få “nytt” for en rimeligere penge…. legg ut på en profilen din så får du nok napp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg