Jeg må sette meg nye mål!

Jeg skal den i den nærmeste fremtid lage meg nye mål. Det er viktig å se fremover, og finne noen målsettinger som virkelig trigger meg. For jeg vil jo nå så langt som jeg bare kan med mine kanaler. Når man når et må, så bør man sette et nytt mål lenger fremme. Det skal jeg bruke litt tid på nå. For det er en viktig beslutning. Jeg må ta hensyn til mange ting i livet. Men jeg må mest av alt finne et mål som virkelig gir meg positiv energi. For det er viktig for meg å kunne strekke seg etter noe. Jeg gleder meg til å komme skikkelig i gang med den prosessen.

Jeg er stolt over det som jeg har klart å få til så langt. Det er noen tøffe motbakker iblant, men jeg kommer meg alltid videre. For jeg vet veldig godt at livet er krevende. Det er ikke en dans på roser for noen av oss. Alle sammen møter på motgang i livet. Noen mer enn andre. Der føler jeg nok at min kvote har vært i overkant stor. Men nå er tiden kommet for å få gode opplevelser. Det er kjekt å kunne se på fremtiden med å smil om munnen. Nå føler jeg at tiden er inne for å sette en slags strek. Jeg vil alltid bære min egen ryggsekk. Men jeg velger selv hvor mye den skal få holde meg tilbake. Jeg har veldig lyst til å få det litt på avstand snart.

Jeg har lært at man aldri skal gi opp! For der kommer plutselig en dag hvor gode ting skjer. Noen ganger kan det virke helt umulig. Men dersom man ikke gir seg, så kan der skje masse rart. For meg så blir denne påsken spesiell. For jeg har nå gode muligheter foran meg. Det er godt, spennende og litt skummelt på samme tid. Men det forteller meg aller mest at man ikke må gi seg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg