Jeg må våge å leve!

Setter du grenser for deg selv ? Må du noen ganger ta grep, og stoppe deg selv? Blir du litt overivrig iblant? Vel, jeg kan noen ganger bli altfor ivrig. Det er nok mange som kan kjenne seg igjen i akkurat det. For hos meg mangler det ikke på ambisjoner. Det er heller sånn at helsen min dessverre stopper meg litt. Men det skjer ikke så ofte lenger. For jeg har lært meg noen verdifulle triks. Og da kan jeg plutselig få gjort mange ting, og likevel ta vare på meg selv. Det handler nemlig om eget tankesett, og å kvitte seg med dumme unnskyldninger.

Jeg er flink til å lage egne begrensninger, men jobber med å slutte med det. For jeg vil jo så mye, og det kan være at jeg faktisk når målene. Jeg må bare tenke annerledes, og våge å gå nye veier. Ikke sitte så fast i gammelt mønster. Men heller snu opp ned på tankesettet, og være kreativ i mine løsninger. Det er godt å kunne gjøre endringer i eget liv. og faktisk trives med de nye løsningene. Dette året har virkelig hjulpet meg videre, og tatt vekk mange sperrer. Jeg er derfor meget optimistisk på den fremtiden som kommer nå.

La oss alle sammen våge mer i 2020! Ta oss sammen, og faktisk ta viktige valg. Da kan man nemlig komme seg videre i livet, og ikke sitte fast i gammel dritt. Men vi må ta tak i livet vårt selv, og gjøre den jobben som trengs. For min del ,så har jeg mange mål å nå i det nye året. Så jeg kan ikke ligge på latsiden. Her må det gjøres en innsats hver dag. Da komme jeg nærmere mine mål, og hverdagen blir spennende. Herlighet, som jeg gleder meg til å komme i gang med nytt år!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg