Jeg må velge!

Hva skal jeg velge?

God morgen!

Jeg er blant dem som hele tiden ønsker å utvikle meg selv. Komme meg noen ny steg videre, og lære masse underveis. Men det kan bli litt mye for denne damen iblant, og nå har jeg kommet meg inn i et sånt hjørne. For jeg ønsker å lære, men så blir det litt vel mye på en gang. Å lære seg å ta en ting om gangen, ville nok være en viktig ting for meg i min hverdag. Samtidig som jeg jobber med min egne prosjekter, så er jeg nemlig med i en annen medlemsportal, og et spennende kursmiljø. Så jeg kan alltid jobbe med noe. Der er alltid noe som jeg ligger etter på.

Nå forsøker jeg å bestemme meg for hva som er viktigst akkurat nå. Hva er det som skal prioriteres først, etter at jeg har gjennomført de oppgavene som er faste i min hverdag. Mine egne kanaler kommer jeg først for meg. Men så trenger man ny kunnskap, og nye impulser underveis. Hva skal man da velge? Ingenting er helt gratis heller, så jeg må prioritere hvordan pengene skal brukes fornuftig. De dagene hvor jeg virkelig klarer å følge med på kurs, så er det veldig lærerikt og kjekt. Men så kommer de dagene hvor hodet mitt ikke klarer å absorbere alt sammen.

Der er mange ting som jeg ønsker å oppnå i fremtiden. Men alt kan ikke komme på en gang. Det er litt vel mye som foregår akkurat nå, så jeg må luke vekk litt nå. Finne ut hva som virkelig er best for meg akkurat nå. Det blir nok ikke så veldig enkelt for meg, men det er helt nødvendig. Jeg klarer fint å gjennomføre de oppgavene som tilhører mine faste kanaler, så det endrer jeg ikke på. Det er kun hvordan jeg skal bruke resten av tiden min, som jeg må vurdere. For ny kunnskap er bra, men man må være klar til å omgjøre det i praksis. Der sliter jeg litt, for kreftene ebber litt ut.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg