Jeg må virkelig skjerpe meg!

Det er på tide å skjerpe seg skikkelig. For både mangel på trening, og dårlig kosthold må endres på nå! For jeg har slitt med min spiseforstyrrelse hele sommeren, og det synes på kroppen min. Jeg trives ikke med det, og dermed er jeg nå motivert til å ta meg sammen! Jeg skal luke bort en del uvaner, og så skal jeg få en skikkelig rytme på mat og trening. Men jeg må ta det gradvis, slik at jeg er overkommelig for meg å kunne lykkes på lang sikt.

Jeg ønsker ikke å ha en forferdelig diett som jeg ikke klarer å forholde meg til. Men det handler om å spise sunnere, og oftere. Jeg vet at dette kommer jeg til å klare. Men rutinene må komme på plass så fort som mulig. Dette har jeg lykkes med før, så jeg vet hva som er oppskriften. Det handler aller mest om å bestemme seg, og være standhaftig. Det er jeg faktisk ganske god på. Men denne sommeren har det virkelig sklidd ut. Og kroppen min er ikke glad for det.

Nå er jeg allerede kommet i gang med maten. For det krever en del av meg, og det tar litt tid. Jeg gleder meg faktisk til å trene mer igjen, for den følelsen er jo magisk. Så det begynner jeg med fast fra 01.August. Dette kommer selvsagt til å være hardt, men jeg er nødt til å være i best mulig form. Jeg skal jobbe masse i tiden som kommer, og jeg gleder meg veldig til flere reiser. Gjett om ikke det er god motivasjon for meg! For jeg vil føle meg fresh, og i ekstra god form når jeg drar av sted. Les gjerne mer om mine treningsplaner her!

Del gjerne tips om sunn mat, korte treningsøkter og alternativ trening i kommentarfeltet, eller send meg melding!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer

Siste innlegg