Jeg mangler kun 5!

God kveld!

I dag våknet jeg opp med en blytung kropp. Gårsdagens aktiviteter hadde virkelig satt seg fast i hele kroppen min. Men det var egentlig helt forventet, og jeg visste at det ville bli en tung start på denne dagen. Men jeg måtte virkelig jobbe med meg selv for å komme meg ut på treningstur i Furulunden. Grått vær, og ikke helt i form. Men jeg kom meg ned, og gjennomførte treningstur på 6,2 km. Dette var min treningsøkt nr.15 av 20 planlagte i januar. Så da mangler jeg bare 5 treningsøkter i denne måneden. Det er jeg så godt fornøyd med, og jeg vet at dette kommer jeg til å klare fint. For jeg har en viktig avtale med meg selv når det kommer til trening.

Jeg vet at det ikke alltid frister så veldig å gå ut. For noen år siden, så fikk du ikke meg ut dersom været var grått og regnfullt. Det var totalt utelukket å gå på turer. Men heldigvis så kan man snu opp ned på livet, og skifte mening. Jeg er svært glad for at dette har blitt min hverdag, og at jeg faktisk prioriterer annerledes nå. Min kropp trenger det sårt, og jeg kjenner at den mentale effekten er tilstede i stor grad. Man kan ikke regne med å bli en toppidrettsutøver, men man kan holde seg i en fin form. Det har blitt et viktig mål for meg, og jeg merker fremgang. Jeg er så heldig som virkelig kan bruke tiden min etter eget ønske, og faktisk få nye sjanser.

Nå er jeg så klar for å fullføre denne måneden med stil! Jeg vil kose meg med det gode resultatet, og så skal jeg gi gass i februar. For dette er et langt prosjekt, og absolutt noe som jeg virkelig skal kjenne på kroppen. Det er herlig å kjenne på bedre kondisjon, en litt mykere kropp og et lettere sinn. Alt kommer av det faktum at jeg trener moderat så mange ganger hver uke. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg