JEG MÅTTE AVLYSE!

 

God morgen!

I dag ble det endringer i planene, da jeg måtte avlyse musikkterapien og utsette legetimen min. Har rett og slett problemer med hals, og begynnende forkjølelsessymptomer. Da holder jeg meg hjemme, og tar livet med ro. Har ikke lyst til å utsette noen andre for smitte, så jeg jobber videre med mine prosjekter som vanlig. Er ikke i nedsatt allmenntilstand og null feber. Men kun hes stemme/litt sår hals og litt tett nese. Går ikke bra å synge akkurat nå, for å si det sånn.

Jeg tenker at i disse pandemi tider, så må vi heller ta forhåndsregler. Det er nok av ting å ta seg til her hos meg, så jeg får nok dagen til å gå uansett. Tenker å bruke litt ekstra tid på mine sosiale kanaler, og forberede en del innhold til de neste dagene. Alltid godt å ligge i forkant. Så lenge jeg ikke føler meg så dårlig, så kan jeg jo jobbe i eget tempo. Har også en del ting som jeg ønsker å rydde og sortere. Kanskje det er i dag det endelig blir gjort?

Da er det bare å håpe at dette går kjapt over, og at jeg får gjennomført mine planer ellers i uken. Jeg skal ikke stresse, men heller ha et positivt fokus. Der er masse kjekt som skjer for tiden ,og jeg er så glad for fremgangen. Takknemlig for at flere ønsker å følge meg i hverdagen min. Tallene øker, og det motiverer meg veldig. Håper dere får en fin dag, så snakkes vi igjen her på bloggen i kveld. Takk for at du er innom hos meg!

Klem fra Wenche

 

4 kommentarer
    1. God bedring, Wenche! Jeg er også forkjøla og lot være å dra på forelesning i dag. I skrivende stund holder jeg på å ta en mastergrad i nordisk språk og litteratur ved UiA, men bor i Flekkefjord, så jeg må pendle til Kristiansand en dag i uka. Men det går bra å ha litt selvstudier hjemme også. Det er koselig å lese bloggen din, du skriver om så mye interessant og spennende, og jeg synes at du er flink til å skrive. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg