JEG MÅTTE LUFTE MEG!

 

God kveld!

I ettermiddag hadde jeg behov for å tenke på noe helt annet enn blogg og sosiale medier. Så jeg valgte å bli med på Strikkekafé, som jeg hadde blitt invitert til. Tok med meg hekletøyet mitt, og trengte å nullstille hodet litt. Liker ikke å ha så mye tankekjør om negative ting, så da flytter jeg fokuset over på andre ting. Det fungerte bra denne gangen også!

Deilig å bare skravle med andre damer, og ha det trivelig sammen. Har vært på det for lenge siden, men så kom der ting i veien. Nå er det klart for starte opp igjen, og jeg koser meg det. Mange flotte mennesker, som jeg liker å bli bedre kjent med. Skikkelig godt å komme seg ut i noen timer. Det hadde jeg så godt av. Takknemlig for at innbydelsen kom på messenger i formiddag!

Resten av kvelden skal brukes til å slappe godt av på sofaen! Det føler jeg er innafor nå.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg