Jeg måtte slippe det ut!

Noen ganger så er det godt å kunne prate med mennesker som man kan stole på. Som vet hva man sliter med, og som har taushetsplikt. Da kan man våge å være åpen. Det har vært masse følelser inni meg den siste tiden. Og jeg har hatt en del mareritt. Det skjer i perioder, og jeg måtte ta tak i det før det ble for tungt. Så jeg fikk kommet meg gjennom trening i morges, og det hjalp meg i gang. Så da musikken var ferdig i dag, så fikk jeg lov til å prate litt med de som jobber der.

Det er befriende å kunne snakke åpent, og vite at disse menneskene virkelig ønsker å hjelpe deg. Jeg føler meg trygg i samtaler med dem, og jeg får satt ord på det som er ekstra utfordrende for meg her og nå. Det er en stor trygghet for meg å vite at de alltid vil støtte meg. Der skjer så mange ting for tiden, og jeg klarer meg bra. Men det var på tide å lufte noen tanker og følelser. For meg så er det stor hjelp bare å vite at de ønsker å hjelpe meg. Der er noen som bryr seg om meg, og som vil meg bare godt.

Nå var det godt å kunne dele vanskelige ting, for så å gå derfra med en god følelse i kropp og sjel. Livet mitt inneholder mange ting, og jeg er ikke villig til å dele absolutt alt på mine kanaler. Men jeg føler at min åpenhet likevel er viktig. For vi har lov å være triste iblant. Det er ok å felle noen tårer når livet butter litt. Og så er det samtidig lov å ha det kjekt innimellom de tunge dagene. Så derfor varierer dagene mine ganske mye, men det går likevel fint med meg.

Jeg håper at du velger å dele dine utfordringer med noen du stoler på. For vanskelige ting blir ikke fullt så tunge, når man velger å bære det sammen med noen. Mine utfordringer kommer til å være der i mange år, men jeg kan la andre få ta litt av byrden sammen med meg underveis. Det er til stor hjelp for meg, og jeg er så takknemlig for den tryggheten som det gir. Våg å åpne deg litt. Det er til skummelt og sårt. Men jeg vet at det kan hjelpe deg!

Ha en kjempefin kveld, og god helg! Gleder meg til vi ses her igjen i morgen tidlig som vanlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg