Jeg måtte ta en timeout!

I går dro jeg og min kjære på en liten dagstur. Han skulle i et møte på Byglandsfjord i forbindelse med hans jobb, og jeg trengte å komme meg bort litt. Jeg har jobbet veldig masse de siste ukene, og vi var derfor enige om at jeg skulle slappe litt av på denne turen. Det klarte jeg faktisk å gjennomføre ganske bra. Noen ganger ser nemlig mi kjære at jeg trenger å hvile, før jeg selv erkjenner det. Og da sier han ifra. Det setter jeg stor pris på.

Jeg merker at jobbingen setter spor i kroppen min. Det er utrolig spennende, og jeg elsker jobben min. Men noen ganger glemmer jeg at kreftene mine ikke strekker helt til. Da er det viktig å ta en skikkelig pause. Jeg hadde det veldig koselig på tur, og mens min kjære var i møte så var jeg sammen med min storesøster. Vi hadde ikke sett hverandre på 4 måneder. Det var koselig å prate med familie, og få litt tid til å bare være meg som privatperson.

I løpet av dagen filmet jeg noen klipp, og du finner videoen her. Men jeg fokuserte aller mest på å ha fri. Når man er så innstilt på å gjøre jobben sin bra, så merker man at kropp og sjel har det travelt hele tiden. Så jeg er veldig takknemlig for at jeg har min kjære som stopper meg før det går for langt. Og jeg har lært meg til å lytte til hans råd. For de er som regel helt riktige. Nå har jeg hatt en fin helg, og kreftene mine er på plass igjen. det betyr at en nok en spennende uke starter i morgen tidlig, og jeg er klar!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg