JEG MELDTE MEG INN!

Reklame | Linke til Equal Agency

 

God kveld!

Jeg elsker å være min egen sjef, og følge min egen vei videre uten for mange involverte parter. Men jeg skjønner også at jeg har masse å lære som influenser. Så derfor har jeg faktisk gjort noe med dette, og meldt meg inn hos Equal Agency! Det er en møteplass for kvinner som er i startfasen av å bygge sitt eget brand eller bedrift. Som en bitteliten influenser, så er det bra å være en del av noe større, og få ny kunnskap som er viktig for min fremdrift.

Det er nemlig svært viktig for meg å stadig lære mer om denne bransjen , og hvordan jeg kan bli mest mulig profesjonell. Har som alltid en lang vei å gå, men jeg har startet. Og der var en del ting som jeg trengte å få svar på. Kjekt å kunne kommunisere med andre mennesker, og heie hverandre frem. Men jeg har ingen mentor, og tar alle beslutninger selv. Det er viktig for meg å kunne stå på egne bein, men likevel ta noen små kurs der det trengs.

Dette kommer til å bli spennende, og jeg har allerede kommet i gang med ting. Suger til meg all ny kunnskap, og gleder meg til å bli bedre kjent med de andre etter hvert. De arrangerer fysiske treff noen ganger i året, men akkurat nå under pandemien drar jeg ikke inn til Oslo. Koser meg med nye muligheter, og jobber med ulike oppgaver allerede.

Klem fra Wenche

8 kommentarer
    1. Det som forundrer meg mye er hvorfor enkelte bloggere rett og slett ignorerer, eller på godt norsk , gir blaffen i reklameregler. Forbrukertilsynet følger nøye med bransjen.

        1. Et eksempel er jo dette innlegget “Jeg meldte meg inn” Du linker til et kommersielt opplegg med betalt medlemskap. Innlegget er content marketing så det holder.

          1. Takk for innspill. Da jeg har betalt dette selv, så regnet jeg det ikke som reklame. Innlegget er ikke sponset på noe som helst måte. Men har jeg gjort feil, så skal jeg selvsagt rette opp det. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg