Jeg når ikke målet mitt!

God morgen!

Februar har vært ganske røff på helsen min, og jeg har innsett at jeg ikke klarer #20økterprmnd2020 denne måneden. På mange måter så føles det selvfølgelig som et nederlag, men jeg lar meg ikke knekke av dette. For jeg er stolt av den innsatsen som jeg legger ned i treningen min, og jeg er bare helt nødt til å ta kroppens signaler på alvor. Jeg kommer til å satse på nytt i mars, og håper at kroppen min takler treningen da. Alt er bedre enn ingenting, og jeg skal fullføre februar med stil.

Når man velger å dele sine personlige mål på internett, så må man også kunne erkjenne de gangene hvor det ikke går. Heldigvis så er jeg optimist, og jeg vet at denne måneden har vært ekstra hard å komme seg gjennom. Jeg forsøker hver eneste dag å bli bedre, og jeg gleder meg over de treningsøktene som jeg faktisk gjennomfører. Min kropp er lunefull, og jeg kan ikke presse for hardt på. Da steiler den bare, og jeg klarer ikke noen verdens ting. Kroniske betennelser tar fyr, og da må man bare roe seg ned litt igjen. Kjedelig, men sånn er det akkurat nå.

Jeg gleder meg til å starte på ny måned snart, og så må jeg også ta en dag om gangen. Formen min skal nok bli bedre, og jeg håper at fremgangen vil fortsette. Kilo har forsvunnet, og kroppen endrer seg. Så jeg gjør noe riktig i hvert fall. Nå må jeg være tålmodig, og la kroppen min komme seg litt igjen. Det kommer til å bli så bra til slutt. Hver eneste økt ,er en seier for meg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

4 kommentarer
    1. Så flink du er! 20 økter i måneden er mye! Vurderer du å redusere til feks 15 økter i måneden for å slippe følelsen av nederlag? Jeg heier på deg!

      1. Tusen takk! Jeg kommer til å ha 20 økter som målsetting hver måned. Så får jeg se det litt an, da der har vært ekstra påkjenninger i februar! Takk for at du heier på meg! Klem fra Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg