Jeg nekter å gjemme meg bak en perfekt fasade!

Jeg har fra dag 1 blogget uten å “gjemme” meg bak en perfekt fasade. Det er helt bevisst fra min side. For livet er ikke perfekt. Jeg snubler og faller innimellom. Og noen ganger gjør jeg noen skikkelige tabber. Det er menneskelig. Hvorfor skal jeg forsøke å skjule de sidene av meg? Hva blir igjen da? En illusjon om en perfekt hverdag ville ikke vært forenelig med min hverdag. Ja, jeg har det veldig fint. Men jeg lever helt vanlige dager, og møter på vanskelige perioder rett som det er. Når jeg bestemte meg for å være aktiv på internett, så ville jeg være meg selv. Og jeg satte noen kjøre regler for mine sosiale medier og plattformer.

Det er mange som kjenner seg igjen i det som jeg skriver. Jeg får høre det så mange ganger fra leserne mine. Det forteller meg at ærlighet er veldig viktig, og at vi ikke er alene om å ha det vanskelig i perioder. Når man kan lese at andre har det sånn som Deg, så føler man seg ikke så alene. Når jeg er glad, så deler jeg gleden med mine lesere. Men jeg våger også å skrive om de vonde tingene. For meg så er det en styrke å kunne dele. Jeg lar en del ting forbli helt privat. Men jeg deler mye som er personlig og sårt. Sånn er jeg som menneske, og sånn vil jeg fortsette å være som Influencer. Vi kan ikke late som om at livet går på skinner til enhver tid.

For meg så er bloggen et sted hvor jeg kan dele mine tanker og følelser. Der kan jeg få sette ord på ting som svirrer inni hodet mitt. Og jeg kan dele gode og vonde opplevelser med leserne mine. Dere får være en del av livet mitt. Jeg liker ærlighet, varme og kjærlighet. Det er veldig viktig for meg å være en Influencer som bryr seg om mennesker. Ikke bare bry seg om alt det kommersielle og materialistiske som følger med denne jobben. Jeg kombinerer det så godt som jeg kan. For mine plattformer er veldig viktige for meg!

Jeg ønsker Deg en strålende dag!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

5 kommentarer
    1. Hei Wenche. Du sier at denne bloggen er jobben din, men tjener du så godt på den per idag at du kan kalle det en jobb? Eller er dette kanskje bare en hobby. Jeg bare tenker at alle som har opprettet en blogg ikke kan kalle seg influencere for det. Man bør vel ha ett visst antall lesere/klikk? Bare syntes det er litt snodig at du ser på dette som en jobb?

      1. Jeg har dette som jobb. Jeg er med i Anne Britt Influencer program. Og NAV har godkjent dette som min jobb. Så jeg er Influencer. Men jeg er fortsatt en «liten» Influencer. Så sånn er det.

        1. Ok, jeg kan jo anse som meg selv som skuespiller om jeg legger ut noen morsomme klipp på Instagram jeg også forsovidt, men ER jeg egentlig skuespiller av den grunn? At du har betalt for et kurs som Anne Britt tilbyr gjør deg ikke automatisk til en influencer. Kanskje ett steg på vei. Har du noen samarbeidspartnere/annonsører? Hvor henter du inntektene dine via bloggen/sosiale medier?

          1. Skjønner at Du ikke er enig med meg, og det er helt ok. Jeg er helt i oppstarten, og har tatt et konkret valg om å ha det som min jobb. Vi har ulike meninger om dette slik jeg ser det. Når det gjelder lønn, så er det jo slik at man tjener penger på kommersielle samarbeid. Men jeg er også foredragsholder og artist.

          2. Kine: Hadde vært interessant å vite hvorfor Wenche ikke kan kalle seg influencer eller kalle blogging for jobb? Og hva gjør deg opptatt av dette? Kjenner ikke så godt den bransjen, så hadde vært fint med litt innsikt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg