Jeg nekter å være stille!

Wenche Larsen

De siste årene så har jeg blitt tøffere, og tryggere. Det betyr også at jeg har endret meg, og at jeg våger å være meg selv. Noen ganger så kan jeg faktisk overraske meg selv, og virkelig stå opp for meg selv. Jeg har nemlig bestemt meg for å leve livet slik som jeg egentlig alltid har ønsket. Og det betyr at jeg tar min plass i samfunnet, og deler mine tanker, følelser og meninger på internett.

Jeg trives veldig godt med å jobbe på mine kanaler. Der er jo jeg min egen sjef, og kan bestemme hvilket innhold som skal postes til enhver tid. Jeg har fått noen henvendelser fra folk som ønsker å gjeste blogge hos meg, men jeg har takket høflig nei. For mine kanaler er faktisk mine, og jeg vil eie innholdet selv. Der deles så mange ting fra mitt liv, og da må jeg ha eierfølelsen til kanalene.

For meg så er det utenkelig å være stille. Jeg kommer ikke til å gi meg på grunn av hets og nett troll. For jeg vet hva som betyr noe for meg, og jeg får hele tiden tilbakemeldinger på at dere liker kanalene mine. Da ser jeg jo enda tydeligere at jeg skal være her. Jeg er på en viktig reise i livet mitt, og jeg gleder meg sånn til å se hvor jeg havner etter hvert som tiden går.

For meg så er dette et langsiktig prosjekt, og jeg tror der vil komme mange muligheter til den som orker å jobbe hardt. Jeg merker at dette bare blir mer og mer spennende, og jeg ønsker å utvikle meg. Når jeg sier noe , så er det noen som lytter der ute. Det er stort for meg å tenke på. Jeg er derfor svært takknemlig for hver enkelt av dere som velger å følge meg! Tusen takk!

Ha en fortsatt fin kveld, så snakkes vi her igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg