Jeg nyter de gode dagene!

Akkurat nå så er livet godt. Jeg har fin form, og jeg føler meg bra. Det er noe som jeg virkelig har lært meg å nyte her og nå. For jeg vant med at kroppen smeller iblant. Nå har jeg kjent på mer energi, og på et håp som hjelper meg videre i min hverdag. Det er ikke alt som er like kjekt i livet. Men da blir jo gleden og lettelsen ekstra stor når det går bra. For meg så er det flere ting som spiller inn. Jeg har tatt en del valg den siste tiden, og det har hjulpet meg veldig. Noen brikker er kommet på plass i mitt puslespill. Når man endelig kan se et lys i tunnelen, så er det veldig deilig å jobbe seg dit. Der er ikke en fasit på livet, men jeg føler meg roligere nå.

Jeg avsluttet samtaleterapien for en del uker siden, og det har gjort meg godt. For nå kan jeg fokusere på det som ligger foran meg. Jeg orker ikke å grave i gammel drit hele tiden. Nok er nok! Så har jeg jo fått nye utfordringer som Influencer. Jeg elsker det, og koser meg veldig med kreativ jobbing hver dag. Det er merkelig hvordan livet kan endre seg. For medgang har virkelig gitt meg nytt håp om en god fremtid for meg og min lille familie. Det er skikkelig kjekt å kunne glede seg over fremgangen, og faktisk nyte det litt. Nå er det godt å være meg, og jeg blir sterkere for hver dag som går. Der er fortsatt utfordringer, men jeg klarer meg veldig fint!

Det er viktig for meg å kunne spre et håp til alle som sliter. For jeg vet at det er veldig mange som har tunge dager. Dere skal vite at livet kan bli bedre. Men det handler veldig mye om egen innstiling. Det er så fort gjort å grave seg enda dypere ned i gjørma. Men let heller etter løsninger som gir Deg mestring, som kan gi Deg et håp! Ta små steg om gangen, og snakk med noen som Du stoler på. Jeg vet at det kan virke usannsynlig akkurat her og nå. Men det er viktig at man ikke gir opp! Du fortjener et godt liv! Jeg har kjempet meg gjennom mange prosesser, og vet at det koster. Så ta små steg om gangen!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg