Jeg ønsker en ny uke velkommen!

Jeg ønsker en ny uke velkommen! Mandagen er allerede godt i gang her hjemme, og jeg har mange planer denne uken. Dagene kommer til å gå unna, så her må jeg bare følge med på kropp og helsetilstand. Nå skal jeg bruke formiddagen til å jobbe med mine sosiale kanaler, og få laget en fin plan for ukens videoer og innlegg. Jeg lurer meg nok også til å få tatt noen bilder dersom været er ok. Men jeg gleder meg aller mest til å spise lunsj hjemme hos en venninne. Det er alltid like koselig, og vi kan prate om alt mulig.

I morgen er det klart for fire timer med musikkterapi igjen, og det er alltid veldig kjekt. Og på kvelden er det foreldremøte på skolen med klassen til minstemann. Så da gjelder det å legge inn mat og hviletid innimellom. Foreløpig er onsdagen ledig, og det er jo deilig. Men så kommer torsdagen, og da har jeg et møte på formiddagen som jeg ikke gleder meg til. Fredag er det musikk atter en gang, og så kommer jo helgen etter det. Sånn er denne uken for meg. Jeg skal poste fem videoer i løpet av uken, og to blogginnlegg hver dag. Så jeg har nok å henge fingrene mine i.

Det er kjekt dersom Du blir med meg gjennom uken! Jeg blir så glad når jeg får hyggelige kommentarer fra Dere. Jeg skal forsøke å være mer aktiv på Instagram fremover. Så da håper jeg at vi kan følge hverandre der også! Søk etter WELG Foredrag, så finner du meg! Nå må jeg sette i gang med mine oppgaver. Men jeg må få ønske Deg en fin uke! Håper at Du følger kanalene mine gjennom uken!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg