Jeg overrasker meg selv!

God morgen!

Denne uken kommer jeg nok til å jobbe så mye som jeg kan. For nå ruller ballen, og ting er i ferd med å komme litt mer på plass. Da skal jeg i gang med å skape masse innhold, og jeg må være i god form underveis. Kan røpe så mye som at jeg skal filme en hel del denne uken, så det blir nok litt velvære også denne uken. Det er så uvirkelig at jeg faktisk klarer ting på egenhånd, og at jeg våger. Søndag kveld gikk med til å prøve, feile og mestre. Deilig følelse når man skjønner litt mer av ha man faktisk driver med for tiden.

Jeg skal gjennomføre trening nå på morgenen hjemme, sånn at jeg ikke bruker mer tid enn nødvendig på akkurat det nå. Jeg må jobbe effektivt mens barna er på skolen, og de timene går fort unna. Planen for dagen er klar, så jeg vet hvilke oppgaver som skal løses i dag. Har ikke noen planer ellers i dag, så jeg er nok her hjemme. Må handle litt mat, ellers så blir det fullt fokus på prosjektet. Hvile blir det også, og jeg skal love å ta godt vare på meg selv underveis. De siste dagene så har jeg overrasket meg selv, og det gjør meg både glad og stolt.

Små gleder for noen, blir ofte store gleder for meg. For når man har virkelig vært langt nede, så blir slike perioder som dette utrolig sterke. Og jeg kjenner at dette hadde jeg skikkelig godt av. Kaste seg ut på nye eventyr, og ikke la frykten få stoppe meg underveis. Nå er jeg så godt i gang, så dette kommer til å bli skikkelig spennende!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg