Jeg planlegger alle antrekkene!

God kveld!

Nå er det ikke mange dager igjen til jeg skal til Tromsø, og jeg er i full gang med den siste planleggingen av mine antrekk. Når jeg skal på tur, så venter jeg alltid til jeg ser programmet, og så setter jeg sammen antrekkene mine etter hva som skal skje. Og jeg planlegger alle detaljene i hvert antrekk på forhånd. Så da er alle klær, sko, veske, hårpynt og ørepynt valgt til hvert antrekk. I tillegg så må jeg passe på å ha riktig makeup med meg på tur. Jeg er skikkelig nerd når det kommer til sånne ting som dette.

Poenget mitt er at jeg sparer meg selv for mye tid. For da ligger alt klart, og jeg kan bruke lite tid på å finne riktig antrekk der og da. Vi har jo ikke alltid så god tid til å stelle oss, og vi bor på dobbeltrom. Jo mer som er fikset, dess roligere er jeg. Det har jeg lært av tidligere feiltrinn. Denne turen har surret i bakhodet mitt ganske så lenge, og jeg har en god plan. Det blir veldig viktig å ha antrekk som jeg elsker, og som er komfortable å bruke. I tillegg må jeg tenke på at der er kaldere i nord enn her i sør.

Jeg gleder meg over denne muligheten, og her skal jeg virkelig kose meg hele helgen. Vi skal jobbe masse, og det krever fullt fokus. Så alt annet må være på stell, og jeg kan vite hele planen min på forhånd. Det høres kanskje litt rart ut, men det er dette som pleier å fungere for min del. Jeg skal derfor bruke god tid på pakkingen, og være helt trygg på at ingenting er glemt igjen her hjemme denne gangen. Kofferten er heller ikke så veldig stor, så jeg må bruke sunn fornuft.

Har du noen gode pakketriks, så del de gjerne i kommentarfeltet! Det er alltid kjekt å få nye tips. Jeg ønsker deg en fin kveld, så snakkes vi igjen om noen få timer.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg